Det är på gång nu.

Japp, idag var början på det nya hälsosamma livet (igen). Har ju liksom inte tränat sen i våras, så jag tänkte: nu är det dags för en ny regim. Så jag smällde igen datorn och tog en lång powerwalk/jogging tur till ljuva toner av Flyleaf och Blindside m.m. Det var riktigt najs, vill jag lova. Har förövrigt denna dag inte gjort så mycket mer vettigt. Jag har packat upp nästan alla väskor nu... men det är inte klart än.

Imorgon ska jag äta surströmming för första gången. Skrämmande, men upplivande (säkert). Ny är det dags att sluta med detta surfande. Men internet kom ju igång efter att ha bajsat hela eftermiddagen, så det var liksom dags. När datorn är uppkopplad ser man två skärmar med en jordglob framför. Väldigt upplyftande när datorn säger: nu är dörren öppen till hela världen. I like it! Godnatt!!//E

Kommentarer
Postat av: Anonym

blindside.
ahh

2007-08-19 @ 23:58:35
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0