Hemma igen från Frizon!

Japp, så var frizon över. Var alldeles förskyld när jag skulle åka dit så jag kände bara: nej va jobbigt. Men jag visste att det skulle bli bra bara jag kom dit, och det blev det. Jag och Linda hittade tältplats (i en backe, smart) och smällde upp mitt gröna tält. Finemangmang blev det. Vi satte fast piratflaggan och vips så hade vi ett temporärt hem. Riktigt najs förutom att man kunde råka vakna med fötterna i förtältet (Linda. hihi).

Banden var väl sådär, dom enda som jag gillade egentligen var EF, Loney, Dear och Woven Hand(fast dom var tråkiga live.). Vissa band var bra, men inte riktigt min smak. Men det var inga WOW upplevelser direkt. Men tack och lov så var det en hel mängd med underbara människor som man kunde leka, dansa och prata med. Några riktiga plus på festivalen var: det tjeckiska reggie-tältet, Världens tält, discot och sumobrottningen. yeah :)

Jag ska fixa bilder sen. Nu har jag hittat en dator som jag SKA köpa. Har ändrat mig typ tusen gånger. Gick på El Giganten idag för att kolla på en fujitsu siemens amilo, men hon som jobbade där sa att jag inte kunde bildred:a på den så hon föreslog en pacardbell, som var bättrem en fortfarande kostade som jag ville. Men dom hade inte den på lager. Gick och kollade på PC city och där hade dom samma, fast på extrapris 1000kr billigare. YEAH! Och dom hade den i lager. Så imorn ska det ske. Bilder och allt från Frizon kommer förhoppningsvis imorgon från min laptop. :) Puss kram skumbanan//Elin

Kommentarer
Postat av: Agnes

Va också på frizon, bara över lördagen i år. Men det finns ju inget roligare. Skönt folk o härlig stämmning:)

2007-08-13 @ 20:54:55
URL: http://adinaagnes.blogg.se
Postat av: Anonym

frizon frizon frizon.
vilken fest !
lonely dear spelar tydligen i sthlm imorgon. tror jag ska gå och se honom.

2007-08-13 @ 23:46:09
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0