Radhus!

Japp, nu har vi flyttat. Sitter här i vårt orimligt varma radhus där det varken finns tapeter på väggarna, sängar att sova i eller i vissa rum; golv att gå på! Mycket intressant vill jag lova. För några minuter sen hittade mamma besticken, DVD-dosan är dock spårlöst försvunnen någonstans bland de hundramiljoner kartongerna i källaren. Inte bra. Men sånt är livet. Det är najs ändå. Att ha ett hem, alltså, och inte längre vara hemlös. Sover dock på luftmadrass framför TV:n i vardagsrummet. Kanske inte så lyxigt.

Imorgon ska jag föflytta mig till ett lyxigare boende, nämligen tält! :) Då är det frizon!!!!! Det var lite fara och färde ett tag om jag skulle vara frisk nog (en mycket oläglig förskylning har smygit sig på mig!) men det löste sig! Nu är jag praktiskt taget frisk. Har köpt ibumetin!

Har idag mest solat, och så har jag övningskört lite. Mycket rondeller här i Linköping så jag kommer bli fett bra på det misstänker jag. Imorgon åker jag iallafall, så det blir inget bloggande förän jag kommer tillbaka. Då ska jag köpa dator också!!! :) Har hittat en bra som jag nog ska köpa, här i Linköping. Ha det så bra! Puss på er//E

Kommentarer
Postat av: Emma

Snart är det dags att röra på fläsket och åter flytta! Strandvägen here we come! (Förresten heter hon som vi ska bo med Ingrid) Av erfarenhet av folk som heter Ingrid att döma verkar hon som en hyvens tjej, eller vad säger du?

2007-08-13 @ 00:04:34
URL: http://tjing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0