Sista sommarlovsdagen!

Japp. Har varit och fikat på stan med Emma och Ella för att fira sista dagen av ledighet. Imorgon börjar det. Ojojoj. Vem vet hur det kommer gå liksom? Men jag är ganska lugn. Tror jag förtränger faktumet att det är dags imorgon. Kanske en bra taktik.

Hittade fina paljettbokstäver på stan! Sånt blir man glad av. Det var fett dyrt, tyvärr, men värt ändå tycker jag. Ska använda dom till att designa en provosorisk framsida till min kalender, tills jag får mina pysselsaker från Lkpg så jag kan göra en riktig. 

Ska hem till min farbror och äta middag och ärva kläder av min kusin snart. Hoppas jag hittar något bra :P.  Ett hett musiktips är låten "Mac or PC" på youtube. Har haft den på hjärnan hela dagen!
I'm a right clicka'
I'm an iBook flippa'
Sufts safari
or browsning i.e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0