Att åka eller inte åka.. till Djurås.

Har kört två låånga lektioner idag. Det gick bra. Ska köra en sista liten uppvärming innan uppkörningen. Sen gäller det. Ojoj. Men det känns bra. Nu har jag gjort omkörning och övat lite mer på att parkera.

Just nu är den stora frågan om jag pallar åka på Luciarocken. På ett sätt så vill jag verkligen. Samtidigt kanske det blir fett segt och jag ska isådanafall åka "själv". Så jag kanske sitter och har astråkigt emellanåt. Det är ju inte så kul på en Lördagkväll. Och så vet jag inte om jag kommer få någon skjuts hem till Falun heller. Vilket också känns lite segt. Har en "sista utvägs" skjuts, men jag vettetusan. Hur som helst ska jag sätta mig på 15.30 tåget till blg, så får jag bestämma mig sen. Jag vill verkligen se banden (heronic och no brakes, framförallt) men samtidigt inte sitta där och hänga hela kvällen.

Tusan! //E

image326

Kommentarer
Postat av: linda

hej kompis. jag saknar dig.

2007-12-15 @ 16:18:19
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0