Fem fyra tre två ett... noll

Ännu en dag i livet är nästan förbi. Ser fram emot att lägga mig  och läsa Memoirs of a Geisha, riktigt bra bok när man kommer in i den! Har idag haft religion där jag och Hannah hade djupa diskutioner på egen hand i vårt "grupparbete". Sedan åt jag två nybakade araksbollar som HR gjort, yum yum. Och jag och Andrew åt sura dödskallar och det var surt.. ehh. Sen var det foto, som var all teori idag vilket nästan var lite skönt. Ska försöka komma på något bra att göra som fotoprojekt. Svårt, för det måste vara någon "tanke" med det, något lite djupare.

Patrik och Joel kom och hälsade på lite sådär överraskade idag. Jag brände en skiva till dem, eftersom de åkte bil och då måste man ha bilmusik. Mest ville de lyssna på "Hide and Seek" med Imogen Heap, som tydligen var deras favvis. Hehe. Lyssnar på den i detta nu faktiskt. Grym låt! De skjutsade mig hem till Aggie där Veni Veni Bertil har haft lite övning inför vår lilla julsjungning på Ecole på Torsdag!

det var allt. noll!//Göta

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0