Hej på dig min bror!

Har åkt hem till byn för att öva lite på körningen inför uppkörningen som är snart ! (iiiiik!) Sitter hos min bror i hans "mysiga" lägenhet. Ehh.. Men Stevie är här med mig så det känns lugnt. Men det är snus överallt. Ewwww! :P

Det är väldigt mysigt och vintrigt här i Malung. Det känns nästan som att vara i något magiskt vinterland eller kanske i en (bra!) julkalender! Det är kallt, snöigt och träden är alldeles vita. Maaaagiskt!

Det dumma är att jag missar Hannah, Eric och Andreas fest!!! Det är inte kul. Alla är där och partar liksom, men jag ska köra bil. Vilket är kul. Men fest är roligare. Åhhj! Jag får trösta mig med marabou-nonstop och julmust (som vanligt.)

Walkin in a winter wonderland!//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0