Lite typiskt, men inte oväntat..

Jag har blivit FÖRSKYLD! Just idag, när vi ska ha konsert och allt. Men jag har legat och sovit hela förmiddagen (som mestadels av min klass, har jag förstått). Inte konstigt när man tänker på omständigheterna! Tänkte gå upp och duscha, laga mat och sen gå till Hagven och hoppas att halsontet inte blir värre och att sångrösten inte påverkas. Igår på luciarepet svullnade min hals igen.. inte kul. För ikväll ska vi har vår eminenta estetkonsert med klassen i cafeterian! Det kommer bli jättekul tror jag! :D

Ni får ursäkta att jag inte uppdaterar lika ofta som vanligt den här veckan. Men sånt är livet vissa veckor. Det har iallafall kommit lite finare snö idag (än slasket). Det är alltid trevligt.

Nu, dags att resa sig ur bottenslammet och göra slag i saken. Du-är-så-fin ibumetin!//E

 
                            

       
                                            
       
     

Kommentarer
Postat av: moa

svar till ditt inlägg. Men gud vad roligt den ska jag absolut följa gud vilket kul projektarbete och jag ger din gärna lite idéer och förslag kram moa

2007-12-05 @ 16:33:20
URL: http://moagustafsson.blogg.se
Postat av: Pahnzohr

Duesåfinibumetin. Nu ska jag sy kläder till mina ofödda barn. YEAH. Jag har börjat blogga igenzohr.

kuss

2007-12-06 @ 17:08:22
URL: http://hannahkarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0