Övning inför projektarbetet!

kolllage


Jag fick för mig att jag skulle bygga en liten studio i mitt rum! Eftersom Emma inte fanns att tillgå fick jag helt sonika fota mig själv. Lite egotrippat! Men fett kul var det ändå. Måste ju öva inför mitt projektarbete. Jag vet väl inte huuur snygga mina små fixningar av bilderna blev. Men man försöker så gott man kan. Oftast. :)

Jag är hungrig nu. Måste fixa mat, för jag fryser.

Förresten så såg jag världens finaste grej idag. Tog några bilder med mobilen, men de blev nog rätt fula. Det var nämligen en massa is som låg längst sjökanten och när de stora vågorna slog in så klirrade det som glas. Det var sjukt vackert. Isbitarna såg verkligen ut som glasbitar och de låg i drivor. Sjukt fint. Var tvungen att sitta och titta länge och väl. Hoppas ni alla får uppleva det någon gång. Klem//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0