Triumf!

dress

Yes! Jag hittade en klänning till nyår! En liten gammelvit klänning i 60-talsmodell i typ spets.. Väldigt klassisk! Den kommer nog bli en riktig vän genom åren, för den kan man använda på de flesta festligheter misstänker jag. På nyår tänker jag ha den med svarta leggins och rött skärp. Kommer bli hyvens. Hittade en skjorta med krås också. Det blev billigt och bra måste jag säga!

Strax är det dags att ta tag i problemet med min resväska. Allt ligger i en enda röra.. så jag måste lägga ur allt och vika om det som ska med till Uppsala imorgon! Vilken underbar skillnad det är att åka från Linköping istället för Malung! Nu slipper jag komma jättetidigt och åka hem jättesent som tidigare år!! //E

Kommentarer
Postat av: ella

lyyyyyx!

2007-12-27 @ 17:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0