Här sitter jag i galen tunna

Försov mig, förskyld.. trött.. skolan? Nej, jag orkade inte. Har sett på mumin, ätit jordnötssmörssmörgåsar, spelat puyo (med Emma som också var förskyld, lite). Jag har pratat med min pappa i telefon och sen kom jag på den hemskt dåliga idéen att jag skulle ta en liten vinter-springtur och att det säkert skulle friska upp mitt plufsiga yttre (och inre). Friska upp? Slem slem slem. Host host host. Brr brr brr. Men.. ändå. Man uppskattar en varm dusch desstå mer. Sen smörjde jag in mig i mango och DÅ hittade jag ett R i min säng. Mystiska saker sker när man sitter i galen tunna.
Emma ska köpa hem en mussla, nej jag menade faktiskt en semla, till mig. Det är ju denna där semla-dagen idag. Kanske heter det en semlas och flera semlisar? En muffins, flera muffinsar. Ett mufflonfår. Ur led är tiden.
Man börjar flumma mycket när man har prickiga tights, ont i halsen och Sufjan i öronen. Dessutom så måste jag laga mat, vilket inte gör saken bättre. Detta är att ordbajsa... avföring. How rude!! Jag behöver en puyovän, varmt te och helst pappas hemlagade semlor. Sånt gör att man längtar hem. För alltför sällan är jag hemma på en Tisdag. Men nästa tisdag får jag säkert en semla av pappa.


Kablasha mascha kabaschamascha. //Mig jag hej


Kommentarer
Postat av: e

You can lick my boots!

2007-02-20 @ 21:11:12
Postat av: Anonym

sufjan - min och hans relation har utvecklats till något riktigt fint, me digg him.

snart är det mars (helt galet snart, wow)
/ L

2007-02-22 @ 13:03:21
Postat av: H

Vart är du?
Vi har problem med min häl.
Jag vill ha pumps!
Sen måste jag diskutera turbaner med dig!

2007-02-23 @ 23:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0