Himmlen är oskyldigt grå

Måndag och sportlov. Det är skönt. Har varit i Linköping i helgen.. det var trevligt så som det ska vara. Igår åkte jag och pappa tåg i sex timmar. Vi såg på Tsotsi.. väldigt bra film. Åt choklad.. sov.. Ja. Så som det är när man åker tåg.
Idag åker alla i min familj (i stort sett) och släkt stafettvasan, men jag är sjuk så jag är ensam hemma. Men det är skönt. Jag sa till Liz att jag inte haft hosta på jättelänge, men nu har jag hosta. Man ska alltid säga peppar peppar..

(Tänk om man ibland kunde bara sluta känna som man gör. Låta förnuftet råda över känslorna och bara sluta känna som man gör. För vissa personer. Som man varken vill eller borde känna för.
Tänk om man bara kunde sluta att drömma drömmar som bara förstör och förgör? Jag vet inte.. men det känns inte alltid.. men när det känns så känns det verkligen.)

Nevermind. För snart är det Mars, Sthlm, Shoppa, Linda, Regina.. och allt ska bli bättre sen. Eller? Det är det jag har intalat migsjälv iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt kommer bli bättre sen..

det kommer det. jag har intalat mig själv samma sak.

mars, idag är det mars!!! bara två dagar kvar./L

2007-03-01 @ 12:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0