Bara en massa pretto-tjafs!

En dag ska det bli bättre, då ska jag vakna och vilja gå upp. Utan att stirra i ut i intet hur länge som helst. Utan att kroppen känns hur tung som helst. En dag ska jag vakna, solen ska skina och allt är ... bra.
Jag vill bara pyssla, klistra, klippa, tejpa.... allt mörkt ska täckas med glitterlim. Kan man bli pysselberoende? (ja..)
En dag ska jag skriva glada saker i bloggen, som förrut, och jag ska orka saker som förrut. Så don't worry, I'll be fine. Så småningom. Om ett tag. Senare. Sen.... en dag.

Nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej!!!!!!!!

(Mars, jag längtar efter mars. Jag längtar efter dig. Jag saknar dig. Lånt långt borta, för långt borta. Jag vill vara nära nära. Nära dig! Nu!)

Kommentarer
Postat av: L

mars!
mars!
mars!

snart är det mars min älskade och då blir det VI igen :D

2007-01-30 @ 21:14:03
Postat av: linda

ELIN! hej.
jag hatar det här . att du, personen som är bara WOW i mitt liv bor i malung. så långt borta.
JAG SAKNAR DIG!

jag älskar dig. puss

2007-02-04 @ 20:31:53
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0