Direkt från Uppsala central!

Ja, lägret slutade vid 2 någon gång, så jag har väntat och väntat för mitt tåg går inte förrän klockan 18.30. Hmm.. men sånt är livet. 19 :- för en timme på datorn är inte helt fel. Nu har jag nått att göra. :)

Livskraft var UNDERBART! Såklart, det är det ju alltid. Men ändå. Alla vänner, all kärlek. Allt. Ja, det är verkligen underbart. Det går inte att beskriva. Ska lägga upp lite bilder sen. Kan informera om att jag fick reda på att Marcs storebror Max lyssnar på Sufjan, så jag gav honom mitt kinderägg i "min och Lindas kinderäggstradition". Han blev värsta glad och det kändes att Sufjan bygger band emellan sina lyssnare. Elin och Lindas kinderäggstradition går till så att vi ger bort leksaken i varsitt kinderägg till någon som vi tycker förtjänar det. Sedan ger vi bort "the egg", tillsammans, till någon (eller några) som har utmärkt sig lite extra. Traditionen ska sedan föras vidare via småbrorsorna Calle (lindas lillebror), Josef (simons lillebror) och Petter. Och sedan av Jon och Anna (lindas lillasyrra), och så vidare och så vidare. :)
"The Egg" gick förra året till allas vår favvo Broder Daniel, i år gick det till just Calle och Josef för att de dansade så fint på öppen scen, bland annat.

Nu ska jag väl fortsätta att roa mig bäst jag kan tills jag kommer på nått mer att blogga. :) LOVE/E (Ps! Gott nytt år)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0