Heaven is a place nearby

nangijala
Du var som en bror för mig. Vi ses i Nangijala.

Jag vet inte vad jag ska skriva. Vill skriva allt och inget. Mest vill jag skriva det som är obeskrivligt. Mest vill jag skriva om saknaden. Jag saknar dig. Du krävde så lite av livet, men livet krävde så mycket av dig. Nu får du vila. Jag kan inte förstå att det är sant, jag kommer aldrig förstå att du är borta. Tårarna räcker inte till för sorgen. Minnena räcker inte till för saknaden. Orden räcker inte till för att beskriva vilken underbar människa du var. Var.


Heaven is a place near by
so I won't be so far away
If you try and look for me
maybe you'll find it someday
Heaven is a place near by
so there's no need to say good bye
I wanna ask you not to cry
I'll allways be by your side

Johan. 13/1-2007

Kommentarer
Postat av: Linda

älskade älskade elin.

åh- vill bara krama dig hålla om dig och säga att allt kommer att bli bra även om det just nu kanske inte ser ut så.

jag älskar dig, ser framemot att träffa dig i mars.

2007-01-15 @ 20:26:59
Postat av: H

Det är en konstig grej med sådant här.
Man vet ju liksom inte vad man ska göra... alls. Eller om allt det man gör annars spelar roll.

Man kan alltid (i brist av annat) fantisera om hur fint och fränt det är i himmelen. Om himmelen fins så blir det bra.

Andas.

2007-01-15 @ 21:04:02
Postat av: Liz

elin, åh elin.
jag vet inte vad jag kan säga. det finns kanske inte så mycket att säga, men jag vill att du ska veta att du närsomhelst kan komma och kramas om du vill, jämt.
saknar dig nu, det var ju trots allt ett tag sen vi sågs.
du är så braaaa.
pussar och miljoner kramar till dig min vän!

2007-01-17 @ 20:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0