Vart längtar min fot?

En bra grej med jullov är att man får vila.. i stillhet och i trygghet. och DET e najs! När jag fick vila så sa det poff och min kreativa skaparvilja kom tillbaka från en lång tid i skymundan (som ni kanske märkt av diverse pysselbilder och iPodfodral). Dessutom har jag påbörjat mitt löfte med brevskrivning! Mysis! Jag och Emma satt en kväll nästan natt, när det var en riktig storm, lyssnade på Sufjan och skapade pyssliga brev. DET var najs...

Har inte bloggat på ett tag i brist av tillfällen och sånt.. men ingen har nog lidit märkvärt av det. En vacker dag ska jag bli en mästerbloggare..men inte idag.

Men ibland blir man så trött så trött och då vill man sova.. i stillhet och i trygghet. I en mjuk säng. ELLER så vill man dricka chailatte på Slaggfet och morotskaka..en massa pratochskratt och sjuan. Det är fint och då blir man glad. Gladis. Sen sitta inne på rummet, i stillhet och trygghet och lugn ensamhet. Läsa och lyssna på Billie the Vision (med ett av Thea målat spöke på omslaget)....lugnis.

Vad lever man för? Vems lilla mössa flyger? Vart längtar min fot? //E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0