Jiihoooo! Imorgon bara sov sov sov, imorgon är det sommarlov!

Ja, nu infinner sig ääänltligen sommarlovet. Inte en månad försent.. ehh.. :P Har nu jobbat i 5½vecka, längre än jag jobbat i hela mitt liv. Nu har jag fyra veckor SOMMARLOV! (känns lite kort men men). Allt för en sablans dators skull. Usch. Materialismen tar mig sannerligen till nya nivåer av självplågeri. Okej, så drygt är det inte att jobba. Nu är det ju iallafall öööööver! :D ÄNTLIGEN!!!!!

Vi hade utvärdering på campingen idag och vi fick glass, det var najs.

Håller just nu (egentligen) på att sortera familjens videofilmer. På något sätt anses JAG bäst lämpad för detta, vet ej varför. Håller samtidigt också på att sortera mina kläder och grejer lite smått och försöker packa ner i lådor och väskor. Det går väääldigt segt. Åh så segt det går. Men det är för att jag är hungrig..... då går det segt. Hmm...

Imorgon flyttar jag in till Carina och Kattis ett tag, så jag vet inte om jag kommer kunna blogga på sisådär några veckor (kanske 2). Vi får vällan se. :) Hoppas på att kunna dra en vända till Falun iallafall, och kanske sthlm. Vi får se hur det blir med allt. Annars hänger jag bara i Malung och slappar och donar. Det är också en bon idé!

Hoppas bara det blir soligt! :D //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0