Nu är det bara en dag kvar. Jippie!

Idag hade både Carina och Malin dukat under för sjukdom. Men jag och Friid kämpade på och det var tungt i början vill jag lova. Dessutom har vi typ inget att göra så dom typ hittar på saker som att sopa en stor plats med plattor och "finlira" på ett litet bostadsområde. :) Men det funkar vill jag lova! På eftermiddagen blev vi iallafall lite hurtigare när solen kom fram och vi ätit varsin ladysucker (dammsugare). Jag säger bara: Heja Barkspadu!!

Nu är iallafall den näst sista dagen avklarad. Imorgon är det bara att finlira sig igenom dagen och sen är det klart, finished, finito! YAAAATTAA!!!! Sen ska ju jag börja jobba igen hela dansbandsveckan. Så ledigheten blir inte långvarig. Men tjena, jag har 5 dagar som jag bara ska göra ingenting på. Sååå skönt. Men somsagt, det är en dag kvar.

Här är en cool remake av en bild på mig som min brorsa Olle har gjort. Jag ser lite läskigare ut, men snyggt gjort är det.

image194

Vi hörs!!//Elin

Kommentarer
Postat av: e

man blir helt rädd. jag blir.

2007-07-06 @ 00:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0