Sliiit och slääp, igen!

Japp, har jobbat mitt första städskift nu. Har ett till som börjar 17. Det är ju fett lugnt nu innan alla gäster kommit. Värre blir det väl sen. Puh! Det är lite svårt att hitta på vad man ska göra så här i mitten av dagen. Har precis sorterat en gammal låda med leksaker i källaren. Hittade mina Spice Girls bilder, YEAH! Spice Girls is the shit, så att säga. En störig grej är att vårt TV-abonnemang har gått ut (eftersom vi ska flytta) så vi har inga kanaler. Jag brukar typ alltid äta frukost framför TV:n. Men nu kan jag inte göra det. Förövrigt lider jag inte så mycket av det. Man kan ju fortfarande kolla på film och sådär.

Funderar på att börja med Ungern-albumet. Men orkar inte riktigt. Hmm.. //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0