SPICE GIRLS

image205
image206

Spice girls nu och då. Någonting har garanterat hänt sen 90-talet. Personligen älskar jag deras extravaganta 90-tals look bättre. När det skulle mimas till Kryddflickorna så ville jag alltid vara Mel B, men fick inte, för jag hade blont hår så jag var självskriven som Emma. Synd. Mel B var så mycket coolare. :D Jag önskade på allvar att jag hade afrofrill, men bara i hemlighet. Baby Spice liksom, det är INTE min grej.
Spice Girls reunion 2008, kommer det att ske? På riktigt? Vet inte riktigt, dom är ju lite väääl slätstrukna nuförtiden. Flerbarns mammor som dom är. Men hey, om dom drar på sig 90-tals stassen så går jag gärna på konsert! :D//E

Kommentarer
Postat av: Anonym

elin, fy vad jag längtar till frizon.
det kommer bli feta festen.
:D

2007-07-11 @ 16:12:14
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0