Tisdag

Hej hej. Sitter här ensam igen. De senaste dagarna har jag inte gjort någonting, och i längden blir det väldigt trist. Eftersom jag inte saker så jag kan pyssla, eller måla eller göra vad som helst så har jag typ bara gjort.. ingenting. MEN jag har försökt roa mig på lite olika vis. Jag och Emma hyrde bland annat Marie Antoinette, som var en väldigt snygg film ideed. Igår var jag hemma hos Emma och såg på TV, bara det är trevlans nog vill jag lova :) Idag ska vi spela in lite music med min brorsa. Det kommer nog bli kul! :)

Sen kanske vi kommer till Falun, om vi hittar någonstans att sova. Sova bör man.. annars blir man trött. Och bäst av allt så närmar sig ju frizon med stora steg. Jag längtar. Det kommer bli finemangmang!!!!! :D

Ah göken!//E

Kommentarer
Postat av: lollo

man kan se ett par converse på golvet i en scen i marie antoinette! gjorde du det?
jag har alltid undrat om dom finns där av misstag eller inte... Det borde undersökas!

2007-07-31 @ 21:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0