Vart är solen? Vart är frukosten?

Hade väckarklockan på ringning idag för att inte råka sova bort dagen. Det funkade. Men nu har jag varit vaken i 2 timmar, om inte mer, och inte ätit frukost än. Ajaj, huvudvärk. Mååååste gå ner till frukost. Men somvanligt har jag fastnat vid datorn. Igår hade jag fullt upp med att vinna mot Jon på Slaget om Midgård 2 (vann sisådär 5 gånger! YEAH!). Det tog upp typ hela dagen. Så då hann jag ju inte hålla mig uppdaterad. Okej. Dålig ursäkt. Nu, frulle!!!//E

"Huvudvärk beror på förlite mat" - Criin (okej, vet inte om det var exakt så citatet var. Men det passar nu iallafall!)

Kommentarer
Postat av: Maohlin

"Mycke ont i huve, beror på lite mat"
:D

2007-07-11 @ 00:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0