Elin hyllar: Pirr i min kropp och sommarens första dopp (FFS!!!)

Igår var jag med mamma, pappa och Marit på 50 årsfest. Det var kul! Så imorse var det frukost i solen som gällde tillsammans med min morbror, Maria, Erik och Linnea. NAJS! Solen har somsagt då varit värmande hela dagen och jag kom hem hit till Falun vid 1 tiden. Låg då ute och solade mellan typ halv 2 och 5... (med lite pauser) och tog även sommarens första dopp i Runn (+18 grader i vattnet, säkert minst +25 i luften). Lite kallt för en badkruka som jag som nästan aldrig badar förän mitten av juni/början på juli. :D Det är så soligt och grönt och nära sommarlovet att det är som små pirr i hela kroppen. Det här är verkligen en skön tid att finnas till som människa, för att citera min kära Agnes. Fåglarna kvittrar och bygger bon som galningar och jag blir alldeles kär av allt kvitter. Kär i sommaren! :D

Har en stoooor känsla som pirrar i hela magen. Det är känslan av att ALLT förändras, framtiden blir plötsligt helt nära och helt oviss. Världen läggs sakta framför mina fötter och ingenting kommer bli som förrut. Den här sommaren kommer bli min luffarsommar, för det är lite oklart mestadels av tiden vart jag kommer vara och vart jag kommer sova. Hehehe. :) Förresten, Linda, så blir det FRIZON! Jag har bestämt mig! Det blir Peace and Love också, lätt. Så jag säger bara: detta är sommaren när allt förändras och det känns bra (och lite läskigt). So long//E

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! :D det gör mig otroligt glad ska du veta, nu känns sommaren tipp-topp. kommer föresten svänga förbi malung på måndag, runt fyra kanske och en snabb kram vore på plats tycker jag ! sen ses vi på födelsedagen (hoppas jag) och FRIZON ! fett . can´t wait.

2007-06-05 @ 14:52:39
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0