Hot and drrrrty!

Ja, det är ju så man känner sig ute i rabatternas förlovade land. Varm och smutsig! Haha. Men I'm telling you: Jag, Malin och Carina (aka Da BitchaahzzZzz) är jätte bra, åh så bra vi är!

Det finns inte mycket att säga förövrigt om den saken. Jag jobbar, jag kämpar och dagarna kommer förhoppningsvis gå snabbt. Om 2 veckor är det PEACE AND LÖÖÖV som gäller. Då har vi ett grymt camp på gång: "Lasses flickor: Hot and dirty" (Vad tror ni om det?) Hahah.! Ser fram emot Salem, Billie, Blindside och många fler. Partey! :)

Nej, livet går vidare. Tjena! //Henning

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh . blindside. jag vill också.
är det i borlänge det är ?! jag kanske kommer och smiter in. haha.
ring mig. någonkväll.

2007-06-13 @ 15:38:31
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0