Idag var det varmt, åh så varmt det var!

Men det var varmt och skönt tillskillnad från varmt och jobbigt. :) Idag blev det nya tag i Daa BitchaaazzZz när Friid kom med i gänget. Veeery nice! Det finns väl inte så mycket att säga om dagen.. jag har jobbat. Punkt. Nu har jag kommit hem. Skönt. Jag tänkte först sola ett tag, men solen gick i moln hela tiden så jag struntade i det.
Nu är jag iallafall ren och fräsch igen efter en dag på knä i jorden. Snart är det midsommar och det är najs. Sen är det Peace and Love och det är också väääldigt nice. Sen är det min sista vecka på Malungs Hem (jippie!).

Oh min lilla laptop. nu är det nära! So long! //Henning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0