Student!

Det blir inte så mycket bloggande de här dagarna för jag far runt så otroligt mycket hela tiden!!! Igår var vi i Norrköping på min kusin Julias student (GRATTIS) och kom hem till Malung 3 i natt. Idag har vi firat min storebrors student. :) Mycket nöje.

Imorgon ska jag till Falun och städa och rensa och packa och allt sånt. Det kommer onekligen bli en pers. På måndag börjar sommarjobbet så nu är det bara att hugga i. Gosh. Kommer vara helt slut när skolan börjar i höst. Haha!

Chao!//E

Kommentarer
Postat av: Anonym


och om ett år är det vår tur att skråla "för vi har tagit studenten". gaaalet.
vi ses snart, det gör mig glad :D

2007-06-09 @ 13:10:52
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0