They made a statue of us, and they put it on a mountain top!

Daa BiTchAaZZzz = hot wet and dirty! Jag säger bara hej hej vilket hiskeligt väder det blev där på eftermiddagen. Men förövrigt har det varit en trevlig dag. Gjorde mitt (antagligen) livs sista besök hos tandvården i Malung och vi träffade en helfestlig man när vi rensade vid en parkering. Han och hans polers hängde i ett cykelgarage och rökte och drack och njöt av livet. Han pratade och skojade med oss hela tiden och åkte och köpte iskall cola och fanta. Jag säger bara= tjena vilken snubbe! Han kunde inte så bra svenska, så det blev mest att man skrattade och nickade. :)

Mudd on your face, you big disgrace!

Regina Spektor har gjort revival i mitt sinne. Förrut tyckte jag bäst om Begin to Hope skivan. Sen tyckte jag bäst om Songs skivan och NU är jag heeeelt såld på Sovjet Kitsch skivan. Lyssnade på den 2-3 gånger rakt igenom nu på eftermiddagen.

MIXTAPE: "Us", "Ghost of Corporate Future", "Sailorsong", "Somedays" REGINA! :D

Imorgon är det torsdag, men det gills som fredag! Jag säger bara: YATTA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0