Trodde aldrig ni skulle se mig skriva: min skinnjacka!

jacka2jacka1
Outfit: Grå "vintage" Musse Pigg t-shirt, ärvd. Under, vit lång t-shirt, H&M Divided. Svarta leggins, Indiska. Rött hårband, Åhlens. Blått nagellack Depend, Kicks. 

Jag har alltid haft lite svårt för uppenbara trender. Som trenden med skinnjackan. Överallt säger modevetarna: "skinnjackan är sommarens stora trendplagg". I sthlm hade varenda "modemedveten"-brud skinnjacka (+lager på lager, tighta jeans och stövlar) när jag var där i Mars. Det är liksom en trendgrej, helt enkelt. Sånt har jag svårt att köpa. Det känns alltid tråkigt med något som ALLA har och som man SKA ha. Man ska liksom inte ha någonting, man har vad man vill. Men om man ska ha något, så vill jag oftast automatiskt INTE ha just det. Men den här skinnjackan, vänner, har jag FÅTT i present av Moa!! DÄRFÖR kan jag liksom inte måstå den. Den är skön, passar mig perfekt, personlig, från Malung, (obviesly trendigt) och helt oanvänd (hon köpte den men ville inte ha den så nu ger hon den till mig. TACK TACK TACK! :D)
Så, där har ni historien om hur det kom sig att ni fick se mig skriva: min skinnjacka. So long//E

Kommentarer
Postat av: Anonym

den ser cool ut.
du ser cool ut i den.
jag saknar dig ! men snart !!

2007-06-02 @ 00:33:28
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0