Elin dissar: Punka på cykeln

Så ytterst irriterande!? Som tur är har jag kunnat låna Natalies cykel, om det inte vore för hon skulle jag vara fett körd. Ojoj. Igår skruvade jag isär hela min cykel (eller ja, jag skruvade av framhjulet) för att kolla vart felet var. Har kommit fram till att det är ventilen som lossnat från slangen. Och det suger, för nu måste jag nog köpa en ny slang. Usch, dumma dumma cykel! Men jag måste banne mig laga den inom kort... Jag kan inte leva utan min älskade cykel!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag älskar att cykla.
cyklar omkring på vackra ekerö på min farfars fina gamla cykel (du vet, en lite rostig men skön gammal cykel) och bara njuter.

UNDERBART ! (och, jag älskar din nya design)

2007-03-28 @ 19:17:50
Postat av: Liz

duktigt att du lyckades skruva isär den iaf måste jag säga, det är en sak jag aldrig gjort hittills i mitt snart artonåriga liv..!
hoppas på en fet-najs helg :)!!
kramkram

2007-03-29 @ 14:44:55
URL: http://lizzen.blogg.se
Postat av: Hanskarlmänniskadjur

Du ä'r en bra krabba... Jeeess!
Fan va najs!

2007-03-30 @ 21:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0