En till våroutfit!

topshop_spring
Alla kläder är från Topshop.

Hade lite tråkigt, så jag gjorde ett till klädkollage. Jag skulle inte säga nej till alla dessa kläder om det var så.. Speciellt gillar jag den kortärmade jackan, halmhatten och läderballerinan. En kortärmad jacka måste jag skaffa mig nu till våren, det är fint. :) En halmhatt skulle sitta fint i sommar om jag får jobb som "parkarbetare" igen. Perfekt! :D Skorna är bara fina och passar till allt, men jag har spanat in ett par svarta från Vagabond med ankelrem som jag ska köpa inom kort! :D Ha en trevilg dag i solen//Henning

Kommentarer
Postat av: Malin :)

Jaa! Jag har också sökt rensing igen! Hoppas att både du och jag får det, och att vi får samma vecka! Det vore verkligen perfekt :) Föresten så drar jag till London imorn, tror du att jag ska handla David and Goliat grejer eller vadå? :)

2007-04-06 @ 17:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0