On the sunny side of the street!


Dessa fina solglasögon är så farligt mina när jag får lite mer penningar in my pocket. Det kommer sitta fint i vårsolen!

Snart är det fiollektion som gäller. Sen ska jag hem och slappa en stund innan det är Gränslöstkonsert på Folketshus. Kanske gör en hemagjord Ice Cream Float som efterrätt. Ett superenkelt recept som vem som helst kan fixa:

Häll i några rejäla skedar Hallonsorbét (Jag har Sias mjölkfria sorbet som är KRAV märkt. yeah) i ett stort glas
Fyll upp med Sprite (eller liknande om du är emot Coca-Cola Industries)
NJUT! Jag gillar att stoppa i några neonrosa sugrör också, för syns skull! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

glasögonen är verkligen heta!
jag gillar speciellt de röda!

lovelovelove! föresten, när ligger ditt påsklov? ska ju upp till fjällen vecka 14 (tror jag) och om du är i malung då kanske du kan komma över en dag eller något så kan vi dricka te och softa på gården!

2007-03-13 @ 18:17:31
Postat av: Anonym

det var jag som skrev det :D

2007-03-13 @ 18:17:49
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0