Bajsmåndag!

Usch usch usch! Har varit så stressad hela dagen. Det känns som om jag bara hetsar hela tiden. Har ångest över allt jag inte hinner göra och tänker bara på allt jag måste, men inte kommer hinna. Baaajs! På fotot gick allt halvt om halvt åt skogen hela tiden. Jag tappade grejer, glömde bort grejer, dränkte mig själv med vatten osv. Måste fixa mat nu, men det står ett berg med disk på diskbänken som man inte ens orkar se. Tur att den stora nya teven täcker diskbänken från soffan.

Måste matte, måste arko, måste fiol, måste piano, måste sång och måste körkortsteori. Och det är bara det som
är högst prioriterat. Jag kom ju nyss hem från skolan och klockan är snart 6!! Orkar. Inte!

Ibland suger verkligen gymnasiet! //E


Kommentarer
Postat av: H

Skit i allt annat och gör bara körkortsteorin.
Åk hem och fyll år och bajsa på Helene. Det är der som spelar roll in the end.

2007-11-06 @ 18:53:31
URL: http://hannahkarolina.blogg.se
Postat av: Anonym

men snart är det slut !! på gymnasiet alltså :D haha

2007-11-07 @ 21:11:07
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0