Every night is Astrid night

 

Jag och Emma kollar på Saltkråkan och så har vi kollat på Emil! :) Tjenare vad det är hääärligt, hörru! Imorgon ska jag tydligen sjunga på "musik i skymning". Jag ska sjunga en tysk barocklåt och det känns lite hipp som happ eftersom jag glömt bort den där konserten. Det är mycket tok som ska hände de närmsta dagarna här... Romeo och Julia på Torsdag och SACO i sthlm på Fredag och så vidare. Men det känns som om allt är kul. Har idag lärt mig att räkna med logoritmer. Det är avancerat!//E (Är lite inne på det här med filmklipp på bloggen nu! :P)

Kommentarer
Postat av: Anonym

elin.
hur gör man det, hur lägger man in en film på sin blogg ? jag vill veeeta.

jag saknar dig och önskar som tusan att du skulle med på blindside

2007-11-21 @ 00:02:13
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0