Min sista dag i livet som "barn"!

I helgen har jag varit på ett urkul världsmusikläger här i Falun. Lärde känna lite nya människor och lärde mig nya roliga låtar. Folkmusiknatta var en underbar kväll med två otroligt roliga spelningar, underbar publik, min allra första tumblåsa och såklart svettig irlänsk dans. Nej jag hade inget mer att önska!
I Söndags åkte jag med Farfar och Ulla till Mormor och fikade. Det var väldigt trevligt och Mormor är bara för söt. Hon tyckte mina dreads var mysiga, bara det. Sen åkte jag, Farfar och Ulla på middag hos Farbror Per och Arja. Även det var mycket trevligt. Det serverades musslor och fisksoppa med jättegod äppelpaj till efterätt. Det var en kombinerad farsdag och födelsedagsmiddag. :)

Ja, idag då, min sista dag som barn, har jag tillbringat till mesta dels i skolan. Gjorde matteprov på morgonen som gick.. hyfsat kasst. Jag hann inte riktigt klart och kom dessutom en halvtimme försent till min andra lektion. Det kändes mest misslyckat. Men men, jag känner att jag kanske inte kunnat göra bättre i nuläget ändå. Har haft foto som gick ovanligt bra fast jag var rätt tankspridd. Sen åkte jag ner på stan av någon konstig anledning. Jag hade nämligen inte köpt någonting ALLS på en vecka. Inte spenderat en enda krona! Så jag kände lite att jag förtjänade att köpa något. Så jag köpte ett nagellack. :) Köpte också en del grejer till mitt kalas imorgon. Dock glömde jag några viktiga grejer som jag ändå måste köpa imorgon. Har suttit och pluggat körkortsteori. Det behövs vill jag lova!

Nu ska jag gå och sova! :) Imorgon är det dags. Men det känns som om det inte kommer bli någon radikal förändring direkt. :P //E

muuushe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0