Summa sumarum

Tisdag: Skolan gick bra med alla instrumentlektioner etc. Åkte hem och bakade bullar med Emma till Gränslöst. Vi bakade typ 80 bullar. Men vi sparade många så vi har typ hela kylen full. Blir bra till mitt kalas nästa vecka! :)
Robert kom på kvällen och kollade på House, drack glögg, julmust och åt bullar dåra. Avsnittet var riktigt äckligt! Ens öga pluppades ut ur sin håla. Bara "Ploff" sa det och jag skrek rakt ut. Det kommer bli ett trauma för evigt! Usch!

Onsdag: Gick i skolan mest hela dagen. Konstaterade att ensemblar funkar dåligt utan vuxen ledare. På Gränslöst var det lite kaos men det slutade lyckligt. Vi fick också prova ut och ta med hem medeltidskläder som vi ska ha när vi sjunger nere i koppargruvan nästa vecka. Jag ville se ut som en bonde så jag tog en beige enkel klänning med en grov grå liten "jacka" över och en jättetjock grå struthätta (mitt favis-plagg i hela världen. jag har en egen grön som jag sytt själv hos mamma och pappa). Detta klädval gör att jag mer liknar en munk än en bonde, men det blir bra.

Torsdag: Inte så mycket har hänt idag. Men det har väl varit en helt okej dag på det stora hela. Dock har dagens mest använda ord varit "misär". Klockan fem är det mattekväll hos Agnes. Alla vi som läser matte C ska plugga inför provet. Yippi-kah-yey! Imorn ska jag på folkmusikläger hela helgen och nu ska jag plugga körkortsteori!

Usch vilket långt inlägg. Undrar om någon orkade läsa det?//E

<- Random bildm från min dator. Jag och Hannah är futuremo! :)

Kommentarer
Postat av: H

Jag är snygg. Ja. Hahaha. Verkligen.

2007-11-10 @ 11:30:09
URL: http://hannahkarolina.blogg.se
Postat av: Anonym

långt inlägg?
vad snackar du om :D

.. du kommer vara så snygg som bonde så.

2007-11-12 @ 21:28:50
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0