Winter winter winter

snow

Jihhooo! Det är fredag! Det är mysigaste vintern på länge och jag har en hel helg av TID framför mig! Sååå skönt. Jag kan inte säga mer än att jag känner mig så otroligt glad, nöjd och fett trött.

Ska strax göra en liten middag for one bestående av: avokadowrap, nacho-chirre och julmust! :) Frågan är också: vad göra ikväll? Klub kurbits, Garage, eller chill. Just nu lutar jag nog mot chill men vi får väl se. Det är så sjukt mysigt här!!! :) Och snön ute, de snöiga träden, de inbäddade husen, tysnaden, knarrandet från skorna. Jag gillar't! Skarpt!! //E

Kommentarer
Postat av: Liz

heeeej.
första gången på flera månader jag är här inne, hade helt glömt bort hela blogg-grejjen :P

men det är fint här som vanligt, du håller oss uppdaterade. och vintern är sannerligen hemskt fin just nu! älskar snön på träden!
hoppas din kväll blir fin!!
pusspuss

2007-11-30 @ 18:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0