Dagens lilla smärtsamma äventyr!

Vaknade i morse med ett jättekonstigt ont i ryggen och mådde allmänt kasst. Men eftersom jag hade övat fiol igår och visste att jag skulle äga på fiollektionen och för att jag är allmänt envis så gick jag till skolan ändå. Fiollektionen blev en plåga (fast jag ägde) och det slutade med att jag gick till skolsyster. För att göra en lång historia kort så gick dagen kasst för att jag hade supermega ont hela tiden. Det slutade med att jag åkte till akuten och tog prover och pratade men en doktor. Fick order att vila, sova och dricka mycket (antagligen något virus, men om det inte går över måste jag tillbaka). Har dock vilat hela eftermiddagen nu och det känns lite bättre faktiskt så det slutar nog lyckligt.

Men spännande var det med akutmottagning och allt. Det händer inte varje dag. Smärta är dessvärre mindre spännande. Speciellt när det bara gör ont och man inte kan göra något åt det. Nu ska vi kolla på Dude, where's my car på sexan och käka poppisar. Bye bye//E

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0