En dag i ensamhet!

Ligger hemma i soffan och det är världens finaste väder ute. Men jag har ont och jag orkar/vågar inte göra något annat. Vill ju bli av med det här vad det nu är. Trodde i morse att jag var frisk igen, men de förhoppningarna grusades illa kvickt. Asch! Men imorgon!! Då tusan är jag frisk ska ni se!

Vad gjorde jag egentligen när jag var sjuk innan jag hade min dator? Det kan man fråga sig. Jag var iallafall fett mer isolerad, det är ett som är säkert. Antagligen kollade jag på fler kassa TV-program eller kanske läste fler böcker (aj. illa.) Nej jag vet inte jag. Min "farmor" Ulla kom och gav mig mjölk, fil, frallor, fiskgratäng och mörk choklad (som jag fortfarande inte bestämt mig för om jag ska äta eller spara. Äter ju inte godis på vardagar. Men hell, jag har ju smärtor här!) Det var väldigt snällt iallafall. Dom skulle till och med ha gäster men hon åkte och handlade till mig ändå! Fint <3

Jag vill åka till New York! Och Paris! Åhhhh! Men mest skulle jag vilja gå en promenad i det fina höstvädret. Om någon snygg kille med mustasch vill ge mig sin arm så säger jag inte nej. You know where to find me! Bye//E


Kommentarer
Postat av: ryss-aggie

ÖJ! jag hoppas verkligen att det onda går över! annars skickar jag min mamma doktor på dig, för tusan! och farmorar (riktiga eller ej) är ju riktigt hyvens ibland. och mycket fina bilder är det. KOTTEN

2007-10-17 @ 22:44:57
Postat av: ryss-aggie

ÖJ! jag hoppas verkligen att det onda går över! annars skickar jag min mamma doktor på dig, för tusan! och farmorar (riktiga eller ej) är ju riktigt hyvens ibland. och mycket fina bilder är det. ÅHH KOTTEN!
Psst. Ellysweetie kanske skulle passa som nytt smeknamn?
PUSS!

2007-10-17 @ 22:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0