Lördag: en dag av slapphet och solkighet

Imorse vaknade jag och kände att detta var en skön dag. Jag, Emma, Patrik, Joel och Ola kollade på Dr.Snuggles och åt frukost. Gullgossarna skulle senare återvända till Malungs förlovade land men vi andra kollade på Andra Avenyn (Så kasst att det blir kul). Det är nästan så man skulle vilja veta hur det kommer går.. men jag vet inte. Jag och Emma kollade också på ett avsnitt Parallax, jag tror nästan att det var det sista? Det var ganska spännande iallafall. Höhö.

Vi har förövrigt också ätit tacos igen och kollat på Hajar som hajar (Ernie och Bernie <3). Vi har också köpt godis. Jag körde på Marabou Dark Premium Mint och vindruvor. Yummie! Jag tänker fortsätta att slappa kvällen ut!

Chill out!//E

image285 image286

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0