Primetime på tv 6!

Är hemma och sjuk idag. Vaknade med ont i halsen, ont i huvudet, ont i magen och var sååå trött. Kände att det var dags att vara hemma en dag (första gången på hela höstterminen.) Jag är så frisk nuförtiden. Ehh.. Men men.. hur som helst. Sitter här och tittar på härliga Tv-serier på tv6. Såg nyss ett spännande avsnitt av Star Trek: The Next Generation (1987). Antaligen den nördigaste sci-fi serien of all time. Jag gillar't! Skarpt!
Just nu kollar på jag på en serie med namnet V.I.P med Pamela Anderson i huvudrollen. Har inte riktigt kopplat vad handligen är än, men nyss hängde Pamela under en helikopter och en kille sparkade henne tre gånger i ansiktet och hon fick inte ens ett blåmärke. Spännande. Det är någon sorts hemlig agent serie iallafall. Ehh.. :P Hon är verkligen kass skådis, på riktigt, så det är riktigt lustigt. :)

Jag ska försöka göra lite nytta för hemmet här genom att diska det lilla lilla diskberget. (yatta..). Men först ska jag samla kraft och kolla på lite mer fights med Pamela Anderson (Som just nu målar sina läppar medan alla hennes kompanjoner har värsta fighten.) See you laters//E

image283

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig något förfärligt och längtar till höstlovet.

2007-10-11 @ 14:37:22
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se
Postat av: e

jag skådar emma i vänstra hörnet!
vacker quinna.

2007-10-11 @ 15:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0