Tillbaka och trött.

Har kommit hem från huvustaden nu. En rolig och innehållsrik helg indeed. :) Har varit i utelivet med Arvid och Wallis, på efterfest hos Trombon Arvid och Jonantan Hallenberg (som blivit två riktiga handels-studenter), gått runt på hela söder med Agnes och druckigt te och myst med Linda och hennes familj. Just nu känner jag mig helt slut, rätt så less och bara allmänt ... ja.. orka förklara.

Nej nu ska jag bara sitta här och tycka synd om mig själv ett tag. Imorgon ska jag städa och greja och sen ska jag bege mig till Malung och köra bil hela lovet. Det känns lite hårt att inte kunna åka hem till familjen, men ja.. köra kommer ju också bli kul. Och hälsa på lite malungsbor. Chao//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0