Time, it's possible time, could be my soldier and my king and a vault for you.

Tid är ju ett jobbigt element i de flestas vardag. Den räcker sällan till. Just nu måste jag använda min tid till läxor och framför allt körkortsteorin!!! Jag ska inte avslöja för allmänheten exakt när jag ska ta mitt prov, men det är inte allt för långt kvar. Inte iallafall om man som jag då precis börjat med teorin. My oh my. Så nu blir det till att plugga. Som min pianolärare sa: "Ja, om du prioriterar bort sömnen kanske du hinner öva lite piano också.." och det är ju så det är. Det är sömnen som blir lidande. Suck och pust. Men det får gå. Det SKA gå!

Har cyklat vägen fram och tillbaka till skolan i ilfart 3 gånger idag. Först till skolan i ilfart för att komma i tid till fiollektionen. Sen hem i ilfart på lunchen för att jag glömt arko-pärmen (med livsviktig läxa i) och så ilfart tillbacks igen. Jag hastade hem från skolan för att jag skulle hinna äta innan jag hastade tillbaka igen för att sjunga med pianokomp. Sen cyklade jag hem ganska fort bara för att. :P

Nej nu ska jag slå på te och ge den där teoriboken en riktig dust! Tjing hopp och hej och hurta hurta. Humöret på topp! Hetsa... //E

image282


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0