Vaken men alldeles ovaken ändå..

Söndag. Denna härliga dag utan måsten men med tusen borden. Visst är det härligt ? Jag vaknade och tänkte att detta var en bra tid att göra ett kapitel i körkortsboken. Så det har jag gjort. Vette tusan om kunskaperna fastnar ordentligt men man kan ju hoppas! Har iallafall gjort 3 kapitel den här veckan, det bådar gott för framtiden vill jag lova. Tänker nog pallra mig ut och fixa frulle om sisådär en liten stund. Vet inte varför jag egentligen sätter mig och bloggar istället för att äta frukost?

Lista: Saker jag hittat i min hjärna denna morgon!
  - Några sanningar och några lögner
  - Brist på syre
  - Dåligt minne av vägmärken
  - Inspiration
  - Herr och Fru Soprano på en flygplatsparkering (?)
  - Kärlek till min dator och trådlöst internet
  - Längtan efter Sufjan
  - Tankar på borden som fiolläxa, sångläxa, pianoläxa, matteläxa, arkoläxa
  - Ångest p.g.a ovanstående
  - Längtan efter frulle, det tänker jag åtgärda NU!!

Chao!!//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0