Känner mig som en riktig student..

Helgen har varit en hyvens helg, om man bortser från hemresan som var frukansvärt krävande. Usch. Jag hänvisar till emmas blogg för vidare redogörelser om helgens bedrifter. När jag vaknade imorse kände jag mig lite som en död lök och min första tanke var: tur att det är fredag. Sen slog det mig: det är måndag. Ohh snap! Men jag har ändå hållit mig vaken hela dagen. Religionen gick smärtfritt, övningen med klassen var inte riktigt lika hysterisk som förra veckan och på fotot fick jag färdigt en bild som var fin.

Slutade skolan klockan 16.30 typ och åkte då hem, kokade mig sojakorv och åt. Sen har jag övat fiol, piano och sång och nu ska jag sätta igång med teaterläxan. Mitt huvud har liksom känts mer som en död lök för varje minut, men ändå så lyckas jag pusha mig själv vidare. Det är det som gör att jag känner mig som riktig student, man studerar så att ögonen blöder. Vilket liv. Ikväll är det iallafall "Upp till Kamp", sista delen, sorgligt och kul.//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0