Lite Linshopping! :D

Sitter på "mitt" rum i Linköping. Rummet består av mitt röda plåtskåp, mitt skrivbord (överröst med massa grejer), en luftmadrass (min säng alltså) och typ 8 flyttlådor och grejer i ena hörnet. Det är mysigt på ett väligt rörigt sätt. Ehhh ;) Sitter och lyssnar på Salem, som förövrigt spelar här i Linköping den 27/11, då jag till och med kommer in! Yeey! :)

Vi har varit på stan idag och jag gjorde tre härliga inköp! :D Först och främst gick jag in på body shop och hittade Peach Lotion och mist för halva priset.

Sen gick jag in på Gina Tricot och köpte ett par lacktights som jag letat överallt efter. Nu har jag ett par! Yeey! Jag kan ju inte påstå att min familj förstod varför jag absolut ville ha sånna, men det är väl så det ska vara? Elller? ;)

image277image278

   Jag kommer lukta som en persika. Yum!












Kanske inte outfiten jag tänker på i första hand då men.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0