Man kan ju bli tokig!

image243
från mobilen

Genom att avinstallera bluetooth grejen så försvann "unable to load file btrez.dll SW"-felet och jag kan ladda upp bilder igen. Får bege mig tillbaka till ON/OFF och se vad jag ska göra. Det är ju värdelöst om det ska bli en massa problem om man vill ha bluetooth-grejen installerad. Bajs på dom.

Jag har iallafall haft en riktig äkta sovaöver-natt hos Aggie. Det var fett najs! :) Kom fram med hull och hår efter min nattcykling. Vi såg på filmen "Parfymen" och åt popcorn, melon och godis. Fett najs! Filmen var fet, faktiskt, fast lite läskig. Idag har vi varit på ICA Maxi och jag köpte två pärmar (en till foto och en till hagve) och tre dvd:filmen (Napoleon Dynamite, Aeonflux och Hajar som hajar) och så fröjden av alla fröjder en påse M&M:s! Fatta min obeskrivbara lycka! :D Hurra! :) Ja, så nu är jag glad och nöjd (förutom att jag måste tillbaka till on/off grrrr). Laters//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0