Nu är det dags!

Japp, jag ska ge mig ut på äventyr indeed och jag ska trotsa mina värsta rädslor. Jag ska nämligen, om en minut, cykla till Agnes i mörkret. Jag är väldigt mörkrädd och det är otäkt väder med lite småregn och blåst. Agnes bor dessutom väldigt långt ifrån mig. Men när jag väl är där kommer det kännas bra. Men vägen dit, huuuh, jag längtar inte. MEN jag ska! Det är som övning. Jag kan fortfarande inte ladda upp bilder på bloggen? Undrar om det beror på min dator eller på mitt konto på blogg.se? Mycket irriterande är det iallafall.

Har förlorat ännu en match beta, irriterande, var så nära att vinna. Bajs. Nej, nu ska jag ge mig av i mörkeret. BooOohoohooOooohhooo! //E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0