Oblogg

Ännu en tisdag i mitt liv förbi. Tisdagar är då numer den mysigaste dagen i skolan. Mysigast på det viset att det är den dagen på veckan då man vill ha på sig mysiga kläder och bara mysa runt hela tiden. Dagen börjar med fiollektion, sen teater. Efter lunch är det arko (arragemang och komposition), matte C sen piano och sång. En mysig dag alltså. :)

Jag och Emma hade fotosession nr 2 idag (förarbete till mitt eminenta projektarbete) och den gick under temat: "Tant Deluxe". Det blev riktigt riktigt lyckat. Modell Emma och styling, make-up, hår och foto av emoi! Kan tyvärr inte visa det nu för det vore liksom att förstöra allt för projektarbetet, men ni får se i sinom tid. ;) Nu ska jag väl sova, imorgon ska jag inhandla en svindyr miniräknare. Det är coolt. Goodnightas! //E

image247


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0