Onsdag. En lååååååååång dag.

Har väl inte så mycket att säga om denna dag. Jag har haft en massa ensemblar och grejer hela eftermiddagen. Första Gränslöst repet idag. Vi är sjukt många nu alltså! Men det blir kul. Vi såg på video från Ungern, det var fett kul och lite pinsamt. Hihi! :) Man får många fina minnen i sitt huvud. Gränslöst <3

Jag och Emma kollade just på 1a avsnittet av Heroes (råkade skriva herpes istället för heroes två gånger!) Jag har ju då redan plöjt hela serien, men jag vill ju att Emma ska vara med på noterna också så jag kollar med henne och kommer med onödiga kommentarer. Hehe.;)

Egentligen är jag i detta nu så väldans trött att jag inte borde sitta en sekund längre vid denna (underbara älskade) lilla maskin. :) Så, godnatt vi hörs när jag har något bättre att förtälja!//E

image248


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig som tusan. du får ta och komma hit, hoppas oktoberhelgen funkar. nu är jag trött, har huvudet fullt av saker. typ planer inför projektarbetet. du måste komma och kolla, en kompis och jag ska sätta upp en pjäs. !

2007-09-06 @ 17:21:10
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0