Tjobre..

När det luktar icky ikcy i köket, oregano i badrummet och bara allmänt instängt och otrevligt i sovrummet så måste man göra något åt det. Detta var en perfekt dag för detta för det var fint väder och friskt i luften. Så nu är lägenheten fräsch som aldrig förr, det är trevlans faktiskt. Dessutom känner jag mig duktig för jag har övat fiol, sång och piano (och riktigt duktigt dessutom) och gjort klart min matteuppgift som jag egentligen skulle göra imorgon på lektionen så nu känner jag mig cool! :)

Det ända som jag INTE lyckats med är att fixa mat. Och klockan är ju åtta. Dåligt. Men jag och Emma ska äta nyponsuppa och goda mackor. :) Men jag är så opepp på att laga mat just nu. Har helt tappat lusten att laga mat som är mer avancerad att man kan äta den efter tio minuter. Gjorde iofs pannkakor härom dagen, ganska seriöst. Plus för det. TUR att jag ska åka hem till paranteserna i helgen, då får man mat. Härligt!//E

        

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig.
jag saknar dig.
och jag ska LÄTT ringa dig snart. (det jobbiga är att jag skjuter upp saker)

2007-09-27 @ 21:59:46
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0